domingo, 22 de julio de 2012

acomiadades




Vull acomiadar-me de tots

Com ja sabreu , aquest divendres em van acomiadar de la feina. A estat molt sobtat.

El dijous a les 21:19 surtin del general de Aida, em truquen, per dir-me que tinc una reunió divendres al matí. Divendres em comuniquen que em “despedeixen” i que buidi la taquilla.

Com que no he tingut l’oportunitat de dir adéu a ningú, ho vull fer per escrit:

Vull acomiadar-me dels companys, en primer lloc del meu departament el de sastreria, de tots els tècnics , companys d’oficines, dones de la neteja, cantants, musics i figurants, amb els que he treballat. Perdoneu si em deixo algú.

De tothom que m’ha saludat pel passadís amb un somriure o alguna broma, i m’aguanta’t la porta perquè passes , de molts no sé ni el nom...

De tots els Professionals que fan que cada dia s’aixequi el telo. Que son l’anima del Liceu.

Per a mi ha estat un orgull haver contribuït, encara que sigui amb una petita part, en aquest anima.

La meva feina m’agradava molt, i la he fet el millor que he sabut i he pogut. Sempre he pensat que es un privilegi poder estar treballant en un Teatre com aquest. I això mai no s’ha d’oblidar.

Desitjo que el “Liceu de Tots”, continuí sent de tots i no de uns quants. Perquè aquest Teatre es el nostre patrimoni, i s’ha de defensar.

Tot i el moment dur i dolorós que estic passant, vull quedar-me amb els bons moments.


A estat un plaer.


Portaré sempre aquest Teatre al meu cor.


Molta merda per l’estrena de l’Aida!

Mercè,

21 juliol de 2012

No hay comentarios: